PERSBERICHT

Soest, 18 april 2016

Is Martijn van Kesteren uit Utrecht de nieuwe Seth Godin? Na succesvolle lancering in januari – nu al tweede druk voor: “How to Become a Marketing Superhero”

Een held is een gewoon persoon die buitengewone dingen doet. En aangezien tegenwoordig alles draait om marketing —een geweldig product of dienst verkoopt zich niet zomaar vanzelf vandaag de dag— heeft de wereld meer Marketing Superhelden nodig, aldus auteur Martijn van Kesteren. Zijn eerste boek “How to Become a Marketing Superhero” heeft sinds de lancering eind januari 72 dagen in de top 100 van managementboek.nl gestaan — waardoor er nu reeds een tweede druk is voorzien.

Dit praktische, in toegankelijk Engels geschreven marketingboek benadert de marketeer en ondernemer vooral als mens. Het reikt handige adviezen en effectieve tips aan voor marketingprofessionals in organisaties, bij bureaus of die met een eigen onderneming om de beste versie van zichzelf te worden, zowel zakelijk als privé. Enkele reacties van enthousiaste lezers:

“…een absolute aanrader voor iedere ondernemer en professional. De praktische handvatten zorgen ervoor dat je er meteen enthousiast mee aan de slag gaat.”

“Leuk boek. Leest makkelijk. En bomvol handige tips & tricks om je leven in eigen handen te nemen en de betere versie van jezelf te worden. En dus een betere marketeer…”

“Fijne tips en oefeningen om het beste in jezelf naar boven te halen en die je creativiteit

stimuleren. Leuk geïllustreerd en daardoor vlot te lezen.”

“Prettig boek om te lezen. De auteur schrijft fris en to the point. Verfrissend in de wereld van de vaak langdradige managementboeken. Deze las ik wel uit!

Over de auteur

Martijn van Kesteren (39 jaar) is motivational speaker en ondernemer. Als creative consultant helpt hij marketing managers en ondernemers met het maken van hun plannen om nog meer impact te maken met hun merk in hun markt, middels het begeleiden van strategie workshops en brainstorms. Na zijn afstuderen in Innovatie Management aan de TU Delft, werkte hij 14 jaar in diverse marketing functies bij Sara Lee/Douwe Egberts en Unilever voordat hij in 2014 zijn eigen marketing adviesbureau is gestart. Hij heeft bijgedragen aan het succes van onder meer de volgende bekende merken: Ambi-Pur, Ben & Jerry’s, Lipton, Magnum, Rijksmuseum, Tommy Hilfiger, Unox en Zwitsal.

Martijn heeft een passie voor persoonlijke ontwikkeling en is ervan overtuigd dat iedereen ernaar dient te streven om de beste versie van zichzelf te worden. Het advies en praktische tips in dit boek zijn gebaseerd op zijn ervaring om een Marketing Superheld te worden.

ISBN 9789081361248 — Engels — 132 pagina’s